RU EN



Uniqueness

All specific hardware and software systems are designed, engineered and assembled by Psycho technology.
Algorithms combines data from tracking and suit, compensating the drawbacks of both technologies The delay is less than 10 milliseconds.
thePSYCHO runtime that supports both Unreal Engine and Unity.




  • Мультиплеер. В одной локации может одновременно находиться неограниченное количество игроков.
  • Точность движений. Каждое движение игрока или предмета считывается и отражается с субсантиметровой точностью.
  • Полнота погружения. Непревзойденное количество степеней свободы движений игрока.
  • Скорость обработки данных. Скорость обработки менее 3.5 мс. В совокупности с точностью позволяет показывать движение в VR, неотличимые от реальных.
  • Низкая стоимость. В 5 раз дешевле по сравнению с похожими VR-аттракционами.
  • Универсальность. Наша технология не привязана ни к конкретным очкам ни к рабочей станции. Любой компонент можно заменить без нарушения целостности системы.

the psycho suit

  • ОЧКИ · Разрешение 1200x1080; · Угол обзора – 110 градусов; · Частота обновления: 90 Гц
  • РЮКЗАК · Процессор: Intel Core i7 6820HK (Skylake) 2700 МГц; · Оперативная память: 16 гигабайт DDR4; · Видеокарта: GTX 1070; · Горячая замена аккумуляторов; · До 1,5 часов автономной работы
  • ДАТЧИКИ · Разрешение 16 бит; · Частота опроса 100Гц; · Диапазон ускорений +/- 8g; · Энергопотребление 50мВт · Диапазон угловых скоростей +/- 2000 °/c ;

Tracking The Psycho

The system "Psycho tracking" consists of a distributed network of cameras and computing nodes. Determination of the position in the space of each player is performed with a sub-centimeter accuracy. Unique adaptive tracking algorithms work with an unlimited number and camera location, which makes the system easy to install and easily scalable to any area. Automatic calibration process. The algorithm determines all the geometric parameters of the camera position. For his work, it's enough just to go with a special marker on the game area.

Interactive subjects

The Psycho Company, being the developer of all equipment, has the ability to create any interactive objects for a specific task. The player gets the ability to move objects and receive tactile feedback from the interaction with the game world, which enhances the effect of immersion. For an example, object can be anything. It can be a lantern, doors, machine gun, staff, buttons, knife, switches and so on. 1. Location with sub-centimeter accuracy. 2. Perfect response to every movement. 3. The accuracy of forms in VR and the real world. 4. Unlimited number in one game and any complexity of detalization.

  • ТРЕКИНГ КАМЕРЫ «THE PSYCHO»
  • Частота 90 кадров в секунду
  • Разрешение 720p
  • Мгновенная обработка данных на борту
  • CCD матрица с функцией параллельного переноса кадра
  • позиционирование с субсантиметровой точностью 2) мгновенный отклик на каждое воздействие
  • соответствие форм
  • неограниченное количество объектов в одной локации